reklama

Bryndza naša Slovenská

Bryndza, čo si dnešný človek predstaví pod týmto pojmom. Chcel by som Vám postupne predstaviť recepty/voľakedy to volali predpis/ ktoré som dostal od mojej babky. Všetky sa týkajú bryndze,ale sú staré

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo je bryndza?

Bryndza je výborný mliečny výrobok,vyhotovený na horskom salaši zo zdravého ovčieho mlieka.

Ovca krmená najrozličnejšími bylinami, poľnými kvetmi,vodou z horských bystrín nemôže po spracovaní dávať niečo nezdravé.

Lekári zistili,že v rodinách,kde sa deťom hodne bryndze podávalo,nikdy nebolo stopy po príznakoch tzv.anglickej choroby,naopak,vyrastali deti mohutné,pevnej kostry a zdravých,nákazám odolných zubov.

Bryndza okrem vzácnych vitamínov obsahuje vápno a fosfor.

Na prvý krát asi toľko a tešte sa na ďaľšiu časť s receptami/predpismi/.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S pozdravom Váš Jozeft.

Jozef Tkáč

Jozef Tkáč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.Chcem reagovať na veci dejúce sa okolo mňa.Chem písať o príhodach a veciach ktoré som zažil ,alebo zažijem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu