reklama

Bryndza naša recepty

A som sa rozhodol,pridať niekoľko receptov,aby sa nezabudlo,toto nech skúsia naši šéfkuchári podávať ako predjedlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Základná úprava bryndze,

Bryndza garnírovaná :

1/2kg bryndze,10dkg masla utrieme a rozriedime 1/8l mlieka. Posekáme 1/2dkg rasce,1/2dkg kaparov,1/2 sardely,1/2 cibuľky a 1dkg sladkej papriky, všetko dobre pomiešame a podávame s chlebom.

Pažítková bryndza:

1/2kg bryndze,10dkg masla utrieme a pridáme 1/2 strúhanej cibule,1/2 sväzku jemne krájanej pažítky a 1/2l mlieka.Všetko dobre zmiešame a podávame.

Hríbková bryndza:

1/2kg bryndze pomiešame s 10dkg jemne krájaných,na masle,cibuľke,s korením a rascou restovaných hríbkov..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šunková bryndza:

40dkg bryndze pomiešame s 5dkg umletého mastného zo šunky,trochou horčice, 1dkg sekaných kaparov a 10dkg jemne krájanej šunky.

A ešte niečo aj pre deti.

Jablková bryndza:

23dkg bryndze rozriedime s 1/8l smotany a premiesime s jedným olúpaným strúhaným jablkom. Podľa vlastnej chuti možno pridať trochu citrónovej šťavy.

Dobrú chuť praje Jozef

Jozef Tkáč

Jozef Tkáč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.Chcem reagovať na veci dejúce sa okolo mňa.Chem písať o príhodach a veciach ktoré som zažil ,alebo zažijem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu